tisdag 11 maj 2010

Telia digital TV

Det är inte enkelt, det ska gudarna veta.
Storebror är sjuk. Han har åkt på hög feber, säkert pga vaccinationen igår men likväl jobbigt som bara den. Han vil ligga och mysa under en filt och titta på barnprogramm. Kan jag förstå, känner så själv när jag är sjuk.
Så strax före 8 i morse så slog jag igång digitalboxen.
Den gick igång nu...
2 timmar senare.
När jag suttit i telefonkö i över 40 minuter och det snart är min tur.

Vart tog det vägen att de ringer upp när det är min tur?
Tycker det är lagom praktiskt jag.
Men inte idag.
Idag har jag köat!
Till ingen nytta!

Tro om Canal Digital och Viasat är mer driftsäkra...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det är tråkigt att läsa att ni har problem med digital-tv:n.
    Det är ännu tråkigare att läsa att du kollar dig efter andra leverantörer.

    Gällande callback-funktionen vi hade tidigare är denna under en evauleringsperiod.
    Vi vet inte om eller när denna kommer komma tillbaka.

    Har du några frågor kring ditt abonnemang eller fortfarande har problem så tveka inte en sekund att kontakta mig via länken nedanför.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Du får även hälsa storebror att krya på sig!

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Leuschner
    Telia Kundservice

    SvaraRadera