söndag 14 mars 2010

Rensning fortsätter

Vi har faktiskt lyckats rensa bort 10 saker denna vecka, precis enligt målet!
Det var inte så lätt som jag trodde.
Nu har jag i och för sig inte lagt någon extra energi på det hela och vi har säkerligen kastat/rensat fler saker än så här, men dessa saker är grejer som vi medvetet gjort oss av med enbart för att vi satte upp ett mål. Annars hade det nog inte blivit av än på länge!

Rensat hittills:
1. Vitrinskåp!
2. Takfläkt
3. Laddare och kablar till kasserad digitalkamera.
4. Felande datormus
5. En hel ikea servis
6. Trasig rullgardin
7. "Bortglömd" målarfärgsburk
8. En hel hög gamla tidningar och kataloger
9. Värmeljus med citron doft som jag aldrig kommit mig för att använda.
10. Korg som blev ett utmärkt paket med "fyllning" till min mamma som fyller år!

Nu ska jag fundera tills i morgon vad nästa veckas projekt blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar