måndag 15 mars 2010

Sista fönstret på plats!

Äntligen är det sista fönstret på plats! Med lister runt och allt!
Önskar jag kunde säga att det är klart nu.
Men riktigt så bra är det inte...
Nej, fönsterbläcken och persiennerna är inte här ännu.
De borde levereras den här eller nästa vecka så jag hoppas att de kan sätta upp dem direkt så det blir klart någon gång.
Det har dragit ut mer på tiden än beräknat det här.
Beskedet när vi beställde var att det skulle ta 4-5 dagar.
De har hållt på i 1,5 vecka effektiv tid. 3 veckor egentlig tid. Och då är det som sagt inte helt klart ännu.
Vet inte om jag varit lika pigg på att dra igång det här projektet om jag vetat hur lång tid det skulle ta i förväg.

Det är byggdamm äverallt och det känns inte som att det är någon vits att röja ordentligt förrän allt är klart.
Vilket har till följd att jag vantrivs just nu.
Som tur är så kan det knappast bli värre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar