tisdag 1 juni 2010

En hel "mamma" dag

Jag har varit ledig hela dan!
Sååå skönt.
Men det har varit lite märkligt måste jag säga.
Jag har varit hemma men barnen har varit hos dagmamman.
Så jag har haft en dag för mig själv. För att inte bli helt tossig av det ovanliga fenomenet så har jag umgåtts med bästa vänninan hela dan. Så skoj att kunna umgås och prata utan att bli avbruten av barnen hela tiden. Unikt och lite lyxigt;-)

Nu är det inte så att jag har för vana att lämna barnen hos dagmamman och bara vara jag. Det är första gången jag varit utan barn på ett och ett halvt år, om man inte räknar med arbetstid det vill säga. Jag har på sin höjd varit på affären nån enstaka gång utan barn. Så är det när man har en sjuk liten kille som hänger med överallt.

Killarna har fått leka hela dan hos dagmamman med sina kompisar så det är minsann inte det minsta synd om dem, snarare tvärt om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar