söndag 6 juni 2010

Telefon noja!

Fortfarande beslutsångest.
Jag vill ha en HTC, så mycket är klart. Jag har helt lagt ner tankarna som fanns på Iphone, och x10 känns inte som min grej...
Det lutar åt desire, hade tänkt handla idag. Men så kom mina kollegor och sa att legend var den bästa telefonen, att den borde jag köpa! Så bra och snygg etc etc och desire minsann inte är bättre i verkligheten även om det låter så på papperet...
Alltså blidde jag utan lur idag:(...

Jag ska kläma lite på dem en gång till och om inte desire känns totalt för stor i handen så blir det den, sen får alla andra säga vad de vill. Främsta anledningarna är att det är en större skärm vilket jag gillar, sedan har den gummerad baksida vilket känns skönare. Dessutom gillar jag inte utseendet på legene, särskillt inte böjen/kanten i nederkant. Det är den som gör hela designen jag vet, men jag tycker inte att den är lika snygg.

Låter som att jag bestämt mig när jag läser igenom inlägget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar