söndag 18 april 2010

Bloggtorka

Jag har som sagt inte haft tillräckligt med ork för att blogga den senaste tiden. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är inte det att jag har någon brist på åsikter och tankar, det är snarare så att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva ner och vad jag ska hålla för mig själv. Samtidigt som jag kan känna att nu ska jag dela med mig av allt så har jag ju bestämt att det här ska vara någorlunda anonymt....

Kan i alla fall tala om att vi köpt en ny tv.
En platt.
Äntligen.
40 tum lcd av bra kvalitet.

Nu är det ju så att jag jobbat med att sälja hemelektronik i 7 år och det här är min första platt tv. Första tv:n jag köper där jag jobbar faktiskt så det känns lite speciellt.
Som min kollega sa "Äntligen". Samma kollega tyckte jag var lite pinsam (minst sagt) som satt med en 29 tums tjock-tv som var runt 13 år gammal hemma med tanke på var jag jobbar. Lite måste jag erkänna att jag håller med honom.

Det blev inte billigt samtidigt som det bara kostade en bråkdel av vad det är värt. Massor av tv kvalitet för pengarna fick jag, läneförmån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar