torsdag 22 april 2010

Trötter

Satt uppe igår kväll. Får för mig att jag vill se Navy CIS då och då. Ett helt ok program, lite lättare än CSI tycker jag. Tyvärr så går det kl 23 och är en timme långt.
No problem.
Tyckte jag då. Börjar inte förran 9 hinner med mig helt ok om jag kliver upp 7:30...
Aningen knappt om sömn men ingen katastrof.

Kataströfen kom när programmet var slut och jag skulle sussa. Då fick jag en invigelse att titta på schemat.
Det var ändrat minsann, jag började kl 8.
Vilket i sin tur innebar att jag fick mindre än lite knappt med sömn, trots snosningar var jag halvt död i morse.

Nu kan man tycka att jag borde tittat på schemat lite tidigare och det skulle jag kunna hålla med om. Om det inte vore för att jag haft samma tid varje torsdag i två år. Och min chef som smsar om allt hela tiden och alltid om ändrade tiden inte hörde av sig alls om det här.

Hmmm.

nu vet jag att varannan torsdag är det TIDIG start som gäller. Lite tungt när man jobbar till 19:15 på kvällen men är man förberedd så går det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar